Call centrum Nemocnice AGEL Přerov usnadní objednání do ambulancí

Nemocnice AGEL Přerov spustila nové call centrum, které pacientům umožňuje jednoduché zajištění vyšetření a lékařské péče. Hlavním cílem této služby je zlepšit dostupnost a snížit administrativní zátěž zdravotnického personálu v jednotlivých ambulancích. Díky nové službě se sestry i lékaři mohou plně soustředit na zkvalitňování péče o pacienty. Call centrum je v provozu každý den od 7:00 do 11:30 a od 12:00 do 15:30 hodin.

Jednoduchost a komfort – to přináší nové call centrum v Nemocnici AGEL Přerov. Stačí, aby si pacienti zapamatovali jedno telefonní číslo. „Naším cílem je zjednodušit celý proces, a to od poskytování informací až po rezervaci na konkrétní ambulanci,“ vysvětluje operátor call centra Nemocnice AGEL Přerov, Rostislav Osecký.

Pacienti se mohou snadno objednat na ortopedii, rehabilitaci, oční, kožní ambulanci, dětskou neurologii, urologii a do dalších ambulancí. Tento systém nejenže celý proces urychlí, ale také eliminuje problémy, které dříve vznikaly. „Pacienti mají větší flexibilitu při plánování návštěv a nejsou omezeni dostupností sester na ambulancích, “ vysvětluje Rostislav Osecký.

Call centrum v Nemocnici AGEL Přerov funguje každý všední den od 7:00 do 11:30 a od 12:00 do 15:30. Nemocnice věří, že tato nová služba výrazně zlepší komunikaci s pacienty a ulehčí zdravotníkům administrativní úkony.

Máte dotaz, potřebujete se objednat či zjistit ordinační hodiny lékaře? Obraťte se na call centrum Nemocnice AGEL Přerov. Pacientská linka je k dispozici na čísle 581 271 271.




INZERCE
Maple Bear Maple Bear

VSTUP DO DISKUZE



INZERCE
Auto _ Kubíček
INZERCE
TV Morava