Na co má spotřebitel právo? A jak se nenechat napálit? Pracovníci ČOI budou radit Přerovanům

Obnovenou službu poradny České obchodní inspekce mohou každý první čtvrtek v měsíci využívat Přerované. Prozatím se rozjel zkušební provoz, a když bude mezi občany zájem, tak služba zůstane zachována natrvalo. Poradna, která je bezplatná, přerušila svou činnost v dubnu roku 2020 na základě protiepidemických opatření, teď se znovu otevírá po téměř dvou letech. Kdo se chce poradit, může přijít už tento čtvrtek 2. února.

Poradna České obchodní inspekce je na adrese Smetanova 3. Foto zdroj: prerov.eu

Jak postupovat při uplatnění odpovědnosti za vady výrobků - a jaké  jsou povinnosti prodávajícího? Jak si počínat při reklamaci u zakoupeného zboží na „předváděcích akcích“? A jak jednat při uzavření kupní smlouvy? Na co má vlastně spotřebitel právo a co mu prodávající sdělit nemusí? Co požadovat od podnikatele při uzavření „smlouvy o dílo“? Jaké má spotřebitel možnosti, když se dozví v médiích, že zakoupený výrobek může být „nebezpečný“? Co musí být uvedeno na výrobku a kdy musí prodávající vydat doklad o zakoupení zboží nebo poskytnuté službě? Jaká máme práva při nákupu přes on-line tržiště? Na tyto a další otázky budou pracovníci olomoucké pobočky ČOI odpovídat zájemcům ve čtvrtek 2. února od 12 do 15 hodin na adrese Smetanova 7 – kancelář 314.

„V červnu vyhodnotíme, jestli je mezi Přerovany o službu zájem. Bude-li poradna efektivní, tak ji budeme zajišťovat dál, v opačném případě činnost ukončíme. Prozatím počítáme, že otevřena bude ještě 2. března, 6. dubna, 4. května a 1. června,“ uvedla vedoucí živnostenského úřadu Dana Bartlová.



INZERCE

VSTUP DO DISKUZE



INZERCE
Auto _ Kubíček
INZERCE
TV Morava