Jak postupovat při uplatnění odpovědnosti za vady výrobků - a jaké jsou povinnosti prodávajícího? Jak si počínat při reklamaci u zakoupeného zboží na „předváděcích akcích“? A jak jednat při uzavření kupní smlouvy? Na co má vlastně spotřebitel právo a co mu prodávající sdělit nemusí? Co požadovat od podnikatele při uzavření „smlouvy o dílo“? Jaké má spotřebitel možnosti, když se dozví v médiích, že zakoupený výrobek může být „nebezpečný“? Co musí být uvedeno na výrobku a kdy musí prodávající vydat doklad o zakoupení zboží nebo poskytnuté službě? Jaká máme práva při nákupu přes on-line tržiště? Na tyto a další otázky budou pracovníci olomoucké pobočky ČOI odpovídat zájemcům ve čtvrtek 2. února od 12 do 15 hodin na adrese Smetanova 7 – kancelář 314.
„V červnu vyhodnotíme, jestli je mezi Přerovany o službu zájem. Bude-li poradna efektivní, tak ji budeme zajišťovat dál, v opačném případě činnost ukončíme. Prozatím počítáme, že otevřena bude ještě 2. března, 6. dubna, 4. května a 1. června,“ uvedla vedoucí živnostenského úřadu Dana Bartlová.