Oblíbený Perk se ještě víc přiblížil k horám. Mladá hotelová značka ze Šumperka má nového majitele

Hotel Perk oznamuje strategickou změnu vlastnické struktury. Mladou hotelovou značku ze Šumperka koupil Resort Dolní Morava. Tento krok má za cíl posílit dlouhodobou příslušnost značky k horám a obohatit ubytovací služby Resortu Dolní Morava o prvky moderního městského stylu.

"Koupě Hotelu Perk představuje strategický krok propojení tradičního horského resortu s moderním městským ubytováním a renomovanou restaurací," uvedli noví majitelé šumperského designového hotelu. Foto: hotelperk.cz

Nový vlastnický model otevírá možnosti rozšířit nabídku doprovodných služeb a začlenit Hotel Perk do tematických pobytových služeb Resortu Dolní Morava, což představuje benefit jak pro obchodní klientelu zaměřenou na teambuilding a volnočasové aktivity, tak i pro hosty hledající komfort a jedinečné zážitky. Obchodní značka Hotel Perk zůstává zachována.

Hotel Perk byl pro mě od rekonstrukce srdcovou záležitostí spojenou s návratem do rodného města. Věřím, že stabilita a progresivní investiční síla nového majitele pomohou projektu Perk v dalším rozvoji a našim klientům rozšíří možnosti objevování krás Jeseníků,“ říká zakladatel značky Hotel Perk, Ondřej Veselovský. “Po vydařené rekonstrukci a úspěšných prvních letech provozu nyní věřím, že budou následovat další velmi úspěšné roky pro Perk i celý Resort Dolní Morava,” dodal Veselovský.  

Na propojení Perku s Dolní Moravou vydělají hosté

Akvizice hotelu symbolizuje významný posun vpřed. „Koupě Hotelu Perk představuje strategický krok propojení tradičního horského resortu s moderním městským ubytováním a renomovanou restaurací. Takové spojení umožní našim hostům využít reprezentativní konferenční prostory designového butikového hotelu a zároveň si vychutnat unikátní prostředí přírody díky integrovaným službám,“ dodává Eva Sára Rulíšková, ředitelka Resortu Dolní Morava.

Změna nabízí hostům obou subjektů nové příležitosti, jak trávit volný čas – od relaxace v designově propracovaném prostředí Hotelu Perk až po aktivní pobyty na úpatí Králického Sněžníku. Díky široké nabídce služeb nyní klienti mohou využít komplexní program, který reflektuje současné trendy v cestovním ruchu a přináší maximální komfort i jedinečné chvíle v horském prostředí. Zároveň se jedná o investici, která podpoří dynamický rozvoj obou destinací a zvýší jejich atraktivitu na domácím i zahraničním trhu.




INZERCE

VSTUP DO DISKUZE



INZERCE
Auto_Kubíček
INZERCE
TV Morava