Nový vlastnický model otevírá možnosti rozšířit nabídku doprovodných služeb a začlenit Hotel Perk do tematických pobytových služeb Resortu Dolní Morava, což představuje benefit jak pro obchodní klientelu zaměřenou na teambuilding a volnočasové aktivity, tak i pro hosty hledající komfort a jedinečné zážitky. Obchodní značka Hotel Perk zůstává zachována.
„Hotel Perk byl pro mě od rekonstrukce srdcovou záležitostí spojenou s návratem do rodného města. Věřím, že stabilita a progresivní investiční síla nového majitele pomohou projektu Perk v dalším rozvoji a našim klientům rozšíří možnosti objevování krás Jeseníků,“ říká zakladatel značky Hotel Perk, Ondřej Veselovský. “Po vydařené rekonstrukci a úspěšných prvních letech provozu nyní věřím, že budou následovat další velmi úspěšné roky pro Perk i celý Resort Dolní Morava,” dodal Veselovský.
Na propojení Perku s Dolní Moravou vydělají hosté
Akvizice hotelu symbolizuje významný posun vpřed. „Koupě Hotelu Perk představuje strategický krok propojení tradičního horského resortu s moderním městským ubytováním a renomovanou restaurací. Takové spojení umožní našim hostům využít reprezentativní konferenční prostory designového butikového hotelu a zároveň si vychutnat unikátní prostředí přírody díky integrovaným službám,“ dodává Eva Sára Rulíšková, ředitelka Resortu Dolní Morava.
Změna nabízí hostům obou subjektů nové příležitosti, jak trávit volný čas – od relaxace v designově propracovaném prostředí Hotelu Perk až po aktivní pobyty na úpatí Králického Sněžníku. Díky široké nabídce služeb nyní klienti mohou využít komplexní program, který reflektuje současné trendy v cestovním ruchu a přináší maximální komfort i jedinečné chvíle v horském prostředí. Zároveň se jedná o investici, která podpoří dynamický rozvoj obou destinací a zvýší jejich atraktivitu na domácím i zahraničním trhu.