Podněty v aplikaci Munipolis jsou přehlednější. Nově nabízí osm jasných kategorií

Snadněji a přehledněji mohou Přerované hlásit své podněty prostřednictvím aplikace Munipolis. Hlavním předpokladem pro hlášení podnětů a problémů z Přerova je existence profilu na platformě Munipolis, která je jedním z informačních kanálů města. Systém hlášení původně obsahoval 28 různých kategorií. Nově byl zúžen na osm hlavních oblastí. Cílem změny je uživatelsky usnadnit zájemcům odesílání podnětů a zajistit jejich rychlejší zpracování.

Foto zdroj: prerov.eu

„Zjednodušili jsme systém tak, aby byl pro občany co nejpřehlednější. Nové názvy kategorií jasně ukazují, jaký typ podnětu do nich patří. Chceme, aby lidé snadno a rychle našli správnou kategorii a jejich hlášení se tak dostalo přímo k odpovědné osobě,“ uvedl Petr Školoud, vedoucí oddělení správy ostatního majetku a komunálních služeb magistrátu.

Původních 28 kategorií, ve kterých bylo složité se orientovat, se zúžilo na sedm základních skupin na hlášení problémů a jednu kategorii, kde mohou Přerované naopak pochválit, co se jim líbí. 

Nové kategorie podnětů:

  • Odpady, nepořádek, popelnice – problémy s odpadovým hospodářstvím, kontejnery, popelnicemi, nepořádkem v ulicích města
  • Chodníky, silnice, značky – hlášení týkající se poškozených chodníků (například uvolněná dlažba, propad chodníku), rozbitých silnic a spadlých či špatně umístěných dopravních značek
  • Zeleň, parky – podněty na údržbu a výsadbu zeleně, ale také spadlé stromy, zlomené větve
  • Dětská hřiště, mobiliář – poškozený městský mobiliář, například lavičky, zábradlí, sochy, ploty či herní prvky na hřištích
  • Veřejné osvětlení, semafory, elektro – problémy s lampami v ulicích města, nefunkční semafory ale také otevřené trafostanice apod.
  • Vrak – oznámení o vozidlech určených k odtahu
  • Ostatní hlášení – problémy, které nelze zařadit do žádné z výše uvedených kategorií, například uhynulá zvěř
  • Pochval to – možnost ocenit pozitivní změny ve městě

„Zpětná vazba od občanů je pro nás klíčová. Zjednodušení pomůže zefektivnit celý proces a umožní rychlejší reakce na podněty. Věříme, že díky této změně budou občané ještě aktivněji využívat aplikaci Munipolis k vylepšení svého okolí,“ dodal Tomáš Lolek, ředitel Technických služeb města Přerova a doplnil, že používat aplikaci Munipolis je nejefektivnější způsob, jak své postřehy a podněty městu hlásit. 

A jak mohou zájemci podněty nahlásit?

Stačí si stáhnout mobilní aplikaci Munipolis v Google Play či App Store, v závislosti na typu telefonu. Založit si profil a pomocí chytrého telefonu nahlásit problém včetně fotografie a přesného určení místa. Podnět se tak dostane přímo k odpovědné osobě, což usnadní jeho řešení. Přerované, kteří již jsou v systému Munipolis registrovaní, ovšem aplikaci nemají, mohou aplikaci stáhnout a pouze se ke svému účtu přihlásit. 



INZERCE

VSTUP DO DISKUZE



INZERCE
Auto _ Kubíček
INZERCE
TV Morava