Za branami se nachází například administrativní sídlo, garáže, zámečnická dílna, úschovna značek, čerpací stanice, odpadové hospodářství a také sklad pro 2 500 tun soli včetně externích nádrží roztoků zimní údržby.
V přerovské části Předmostí vzniklo i plně vybavené zázemí autoservisu a za zmínku stojí ekonomicky efektivní solankové hospodářství stejně šetrné k přírodě jako použití dřeva u stavby některých budov. Rozlehlé stanoviště je kompletně vybaveno novými vozidly určenými k údržbě dálnice D1 v úseku Přerov – Lipník nad Bečvou a při zimní údržbě auta vyjedou i na část dálnice D35 od MÚK Lipník nad Bečvou po mimoúrovňovou křižovatku Velký Újezd.
Po propojení dálnice D1 mezi Říkovicemi a Přerovem dojde k rozšíření svěřeného území z Přerova do východní části Kroměříže. V režimu detašovaného pracoviště SSÚD Kocourovec bude na středisku SSÚD Přerov přítomno 13 zkušených dělníků dálniční údržby a dva technici.
Samozřejmě je předpokladem dokončení tohoto úseku D1, kterému zasadil další ránu Krajský úřad Olomouckého kraje, který rozhodl, že Přerov nebude do stavebního řízení mluvit, protože je prý podle krajských úředníků podjatý.
Moderní technika by měla obsluhovat širší území, ale bez dokončení D1 u Přerova, které se stále vzdaluje, bude využití nového střediska silničářů omezeno. Foto: ŘSD